مرجع ارائه محصولات دانلودی بی نظیر , بهترین ها را با ما تجربه کنید

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

نظرسنجی سایت

درصد رضایت شما از فروشگاه

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 3
  • بازدید دیروز : 2
  • بازدید کل : 29857

قالب وردپرس تک صفحه ای jarvis


قالب وردپرس تک صفحه ای jarvis

اینبار در بین قالب های وردپرس حرفه ای یک قالب وردپرس تک صفحه ای به نام جارویز رو آماده کردیم قالب ( one page ) این نوع قالب ها در یک صفحه به صورت زیبا محتوا و قسمت های مختلف رو نمایش میدن که بسیار مناسب برای سایت های نمونه کار , سایت های شخصی , تجاری , شرکتی و زمینه های متفاوت با سلیقه ها مختلف. قالب وردپرس جارویز یکی از بهترین قالب های تک صفحه ای وردپرس هست که می تونه نیازهای هر سایتی رو به راحتی برطرف کنه.

قالب وردپرس تک صفحه ای جارویز ( jarvis one page parallax theme )

مولتی نیوز

بروز رسانی قالب تک صفحه ای وردپرس jarvis به نسخه 3.7.3 در تاریخ 95/8/15

لیست تغییرات در نسخه 3.7.3 :

  • اضافه شدن نسخه جدید افزونه Revolution Slider
  • رفع مشکل نماشی نقشه گوگل
  • رفع مشکل نمایش صحفه خالی
  • رفع مشکل توئیتر
  • اضافه شدن لودینگ آجاکس نمونه کار ها و رفع مشکل نمایش آجاکس نمونه کار های بیشتر در موبایل
  • بهینه سازی کد های قالب
  • اضافه شدن قابلیت قرار دادن فیلم در بکگراند
  • امکان اضافه کردن فیلم از یوتیوب
  • رفع مشکل های نمایش صحفه وبلاگ
  • بهینه سازی سایت برای موبایل و تبلت
  • امکان اضافه کردن منو به فوتر سایت
  • اضافه شدن ستون بندی برای تیم
  • اضافه شدن شورت کد های کاربردی بیشتر
  • اضافه شدن قابلیت فعال/غیرفعال کردن حالت لودینگ برای صحفه اصلی سایت
  • بهینه سازی سایت برای نمایش در مرورگر Safari
  • پشیتبانی از آخرین نسخه وردپرس

بروز رسانی قالب تک صفحه ای وردپرس به نسخه 3.5 در تاریخ 94/1/12

این قالب وردپرس دارای امکانات بسیاری زیادی هستش که سبب شده تا با دیگر پوسته های تک صفحه ای متفاوت باشه که در ادامه به برخی موارد ویژه لازم درباره قالب اشاره خواهیم کرد.

دارای اسلایدر زیبای اختصاصی و پشتیبانی از روولیشن اسلایدر

در کلیه سایت های امروزی از سایت های شخصی گرفته تا شرکتی وجود اسلایدر یکی از باید های هر سایت شده که زیبایی خاصی رو به سایت میده قالب تک صفحه ای جارویز دارای بخش اسلایدر اختصاصی کدنویسی داخل قالب + پشتیبانی از افزونه روولیشن اسلایدر ( به ارزش 19 دلار ) هست که به راحتی می توان زیباترین منوها را برای زیبایی سایت ایجاد کرد.

نمایش نمونه کارها به صورت اجاکس

از دیگر ویژگی های جذاب و خیره کننده قالب jarvis قابلیت نمایش نمونه کارها به صورت اجاکس می اشد به گونه ای که در صفحه اصلی در بخشی نمونه کار ها قرار داده شده که با کلیک روی هر ایتم در همون صفحه بالای دیگر نمونه کار ها به صورت اجاکس لود میشه.

دارای بخش تیم ما به صورت زیبا و جذاب

اگر شما نیاز دارید تا بخش با عنوان تیم گروهی یا همکارنتون رو به نمایش بزارید قالب جارویز این امکان رو به شما میده تا در محیطی جذاب اعزای تیم رو تعریف کنید تا در سایت نمایش داده بشه با قابلیت بسیار خوب که وقتی روی جزئیات هر فرد کلیک میشه محتویات و اطلاعات رو به آجاکس در پنجره پاپ اپ لود می کنه و به زیبایی این مورد رو به نمایش میزاره.

قالب وردپرس با کنترل پنل تظیمات فارسی و حرفه ای (تصویر مربوطه)

قالب وردپرس تک صفحه ای جارویز دارای بخش کنترل پنل تنظیمات حرفه ای تو قسمت مدیریت وردپرس هست که کنترل بخش های مختلف سایت رو در اختیار مدیر سایت قرار میده , پنل تنظیمات قالب کاملا فارسی و راستچین می باشد. کنترل پنل تنظیمات قالب باعث حرفه ای تر شدن قالب میشه و قسمت های مختلف مثل تغییر لوگو , تنظیمات مربوط به برگه ها , نوشته , فرم تماس , نمونه کار ها , رنگبندی سایت و … قابل تغییر است به راحتی.

پشتیبانی از افزونه فروشگاه ساز وردپرس ووکامرس

یکی از قدرتمندترین فروشگاه سازهای وردپرس ووکامرسی هست , قالب تک برگه ای جارویز با پلاگین ووکامرس کاملا سازگاری داره و شما می تونید در کنار سایتتون یک فروشگاه حرفه ای نیز راه اندازی و محصولاتتون رو معرفی و یا حتی به فروش برسونید.

پشتیبانی از افزونه خبرنامه میل چیمپ ( به ارزش 21 دلار )

یکی دیگه از پلاگین هایی که پوسته تک صفحه ای جارویز پشتیبانی می کنه افزونه خبرنامه mail chimp هست با این پلاگین می تونید بخش خبرنامه در سایتتون رو راه اندازی کنید ارزش این پلاگین 21 دلار می باشد.

طراحی ریسپانسیو با تکنولوژی جدید دنیای وب

ریسپانسیو و پاسخگو بودن سایت امروزه برای دستگاههایی چون موبایل , تبلت ها امری ضروری شده قالب جارویز با استاندارد ها و تکنولوزی جدید دنیای وی طراحی و کدنویسی شده کاملا ریسپانسیو و پاسخگو برای نمایش در انواع دستگاهها با صفحه نمایش های مختلف. اگر می خواهید سایتتان بدون مشکل در دستگاه هایی چون موبال برای کاربرانتون نشون داده بشه جارویز یکی از بهترین های در این زمینه هست.

پشتیبانی از افزونه فرم تماس 7

پلاگین contact form 7 یکی از معروفترین پلاگین های ساخت فرم در وردپرس می باشد قالب وردپرس تک صفحه ای جارویز به صورت اختصاصی دارای فرو تماس می باشد اما با این پلاگین قدرتمند نیز سازگاری داره و برای ایجاد فرم های زیبا و حرفه ای می تونید از این پلاگین در کنار قالب jarvis استفاده کنید.

نمونه کارها حرفه ای

در بخش مدیریت دارای بخش مجزا برای وارد کردن نمونه کارها در صورتی که سایت شما یا زمینه فعالیت شما دارای نمونه کار هست می تونید در این بخ نمونه کارها سایتتون رو قرار بدید با قابلیت مشخص کردن فرمت برای نمونه کار مثل صورت و ویدیو با این قابلیت می تونید به راحتی در بین نمونه کار ها آهنگ و ویدیو نیز قرار بدید.

پشتیبانی از افزونه wpml برای چندزبانه شدن سایت

قالب جارویز یکی از حرف هیا ترین قالب های تک صفحه ای وردپرس دارای امکانات بی نظیری هست , یکی دیگر از قابلیت های خوب jarvis پشتیبانی از افزونه ترجمه سایت wpml هست در صورت که بخواید سایت شما دو زبانه باشه می تونید با استفاده از پلاگین چندزبانه کردن سایت سایت خود را مجهز به دیگر زبان های دنیا کنید.

jarvis قالب وردپرس تک صفحه پارالاکس

قابلیت پارالاکس یکی از زیباترین افکت های در وب سایت می باشد به گونه ای که یک تصویر در زمینه باکس قرار بگیره و متنی روی این تصویر که با اسکرول کردن تصویر حرک می کنه و در بخش های تصویر نمایش داده میشه جارویز دارای امکان قرار دادن پارالاکس در سایت هاست که کار باهاش فوق العاده راحت می باشد.

استفاده از فونت آیکون های زیبا و حرفه ای

دارای بیش از 240 فونت ایکون زیبا برای استفاده در قسمت های مختلف سایت به دلخواه فونت ایکون ها امروزه یکی از معرف ترین ابزارهایی است که در وب سایت های استفاده میشه شما یم توانید به دلخواه از فونت آیکون در هر بخشی از سایت استفاده کنید.

طراحی شده با اصول سئو و بهینه برای موتور جست و جو ها

کدنویسی قالب ها امروزه باید با اصولی که موتور جست و جوها معیین کردن طراحی بشه قالب وردپرس جارویز تک صفحه ای دارای کدنویسی بهینه و اصولی برای موتور جست و جو ها سبب میشه تا شما از نظر کدنویسی برای موتور های جست و جو مثل گوگل , یاهو , بینگ بهینه باشید.

قالب وردپرس به فروش گذاشته شده به صورت پکیج می باشد و فایل های زیر را در خودش داره ( فایل راهنمای فارسی و انگلیسی , فایل قالب جارویز , فایل درون ریزی فارسی , فایل درون ریزی انگلیسی , فایل های درون ریزی برای ریوولیزن ایلایدر بیش از 25 نمونه , آموزش رولیژن اسلایدر ).

پیشنمایش فارسی قالب

پیشنمایش قالب از سایت اصلی


مبلغ قابل پرداخت 27,700 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 636
كسب درآمد اينترنتي روزانه حداقل100هزار تومان تضميني

كسب درآمد اينترنتي روزانه حداقل100هزار تومان تضميني

⚡ این پکیج دربهمن سال 1402 آپدیت شد⚡ ✨ با پول یک چیپس و پفک صاحب کسب و کار پردرآمد شوید✨ فقط تا مدت محدود سلام دوست خوبم اگه از زندگي و كارت رضايت نداري.. اگه از وضعيت روحي و بي پولي خسته شدي.. اگه احساس ميكني هميشه تو تمامي كارها بازنده اي و اعتماد به نفس پاييني ... ...

پکیج حرفه ای کسب درآمد میلیونی ( تضمینی و تست شده)

پکیج حرفه ای کسب درآمد میلیونی ( تضمینی و تست شده)

بسم الله الرحمن الرحیم ✓آپـدیـت جـدیـد فروردین مـاه ۱۴۰۳✓  **کسب درآمد از اینترنت روزانه تا ۲/۰۰۰/۰۰۰ میلیون تومان تضمینی و تست شده** ☆☆آموزش صفر تا صد کسب درآمد اینترنتی بالای ۵۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون تومان ماهانه، پشتیبانی ۲۴ ساعته ۷ روز هفته، ۱۰۰%حلال شرعی، کاملاً واقعی و ... ...

راهنمای پین اوت صفحه آمپر و قطعات الکترونیکی و انزکتوری خودرو

راهنمای پین اوت صفحه آمپر و قطعات الکترونیکی و انزکتوری خودرو

یکی از مراحل عیب یابی و رفع عیب سیستم های الکتریکی و الکترونیکی خودرو، شناخت محل دقیق پایه ها و تست سیم و یا قطعه مربوطه می باشد بدین منظور تعمیرکاران از کتابچه ها و نقشه های متعددی استفاده می کنند در اختیار داشتن چنین نقشه هایی نیازمند صرف هزینه و مطالعه کتابهای تعمیراتی ... ...

نمونه سوالات کارشناس امور زمین با پاسخنامه

نمونه سوالات کارشناس امور زمین با پاسخنامه

دانلود نمونه سوالات کارشناس امور زمین با پاسخنامه قانون جلوگیری از خرد شدن اراضی کشاورزی و باغی به همراه جزوه + خلاصه نکات قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی به همراه جزوه + خلاصه نکات قانون ضوابط واگذاری اراضی ملی و دولتی به همراه جزوه + خلاصه نکات به همراه نکات مهم و ... ...

دانلود طرح لایه باز اعلامیه ترحیم (11) (دانش یاران)

دانلود طرح لایه باز اعلامیه ترحیم (11) (دانش یاران)

دانلود طرح لایه باز اعلامیه ترحیم (11)   دانلود طرح لایه باز اعلامیه ترحیم لطفا جهت دانلود فایل عملیات خرید را انجام دهید توجه داشته باشید بعد از اتمام خرید فایل در دو نسخه قابل دانلود می باشد 1- دانلود فایل از لینک 2 - دانلود فایل ازایمیل وارد شده توسط شما در صورت به ... ...

دانلود کتاب صوتی اندازگیری سنجش و ارزشیابی آموزشی دکتر سیف

دانلود کتاب صوتی اندازگیری سنجش و ارزشیابی آموزشی دکتر سیف

دانلود کتاب صوتی اندازگیری سنجش و ارزشیابی آموزشی دکتر سیف با فرمتmp3  کتاب اندازه گیری سنجش و ارزشیابی آموزشی از دکتر علی اکبر سیف یکی از کتاب هایی است که شما را با مفاهیم و اصطلاحات مهم حوزه های سنجش اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی آشنا می کند .دانشجویان و اساتید و ... ...

دانلود "کتاب صدای خود را آزاد کنید"pdf+فایلهای تمرینی

دانلود "کتاب صدای خود را آزاد کنید"pdf+فایلهای تمرینی

دانلود کتاب"صدای خود را آزاد کنید" نوشته : راجر لاو pdf+فایلهای صوتی تمرینی همراه کتاب با یادگیری تکنیکهای ساده راجر لاو هر کسی می تواند صاحب صدایی قوی برای صحبت کردن و صوتی زیبا برای خواندن شود. او با نظریه انقلابی و ارائه مفهوم صدای میانی،شما را به دنیای جدیدی از ... ...

دانلود  نمونه سوالات تستی مهارتهای هفتگانه icdl

دانلود نمونه سوالات تستی مهارتهای هفتگانه icdl

دانلود pdf رایگان نمونه سوالات icdl با جواب، برای داوطلبانی که به دنبال آمادگی برای آزمون icdl هستند، بسیار مفید است. این فایلها حاوی بیش از 1500 سوال در موضوعات مختلفی از جمله کار با ویندوز، صفحه‌آرایی، اکسل، اکسس و… است که به صورت کاملاً رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد. ... ...

نرم افزار اندروید دیکشنری آلمانی به آلمانی لانگنشایت برای خارجی زبان ها ( Langenscheidt Großwörterbuch Deutsch als Fremdsprache )

نرم افزار اندروید دیکشنری آلمانی به آلمانی لانگنشایت برای خارجی زبان ها ( Langenscheidt Großwörterbuch Deutsch als Fremdsprache )

Langenscheidt Großwörterbuch Deutsch als Fremdsprache   اگر با زبان آلمانی سرو کار دارید و تحقیق کرده باشید، حتما اسم موسسه Langenscheidt را شنیده اید. این دیکشنری که تقریبا تمام دبیران زبان آلمانی به بی نظیر بودن این دیکشنری هم عقیده هستند، دارای یکی از گسترده ترین دایره ... ...

پکیج آموزش فعالسازی انرژی درون و پرورش نیروهای درون

پکیج آموزش فعالسازی انرژی درون و پرورش نیروهای درون

پکیج آموزش فعالسازی انرژی درون که به شما فعال کردن چاکرا ، کندالینی ، انرژی درمانی ، قدرت پرانا و خیلی آموزش های فوق العاده دیگر که در ادامه معرفی خواهند شد آموزش داده خواهد شد. شما با دو کتاب "انرژی درون" با 500 صفحه و "پرورش نیروهای درون" با 150 صفحه می باشند آشنا خواهید ... ...

دانلود کتاب صوتی ترک آسان سیگار

دانلود کتاب صوتی ترک آسان سیگار

عنوان کتاب: ترک آسان سیگار نویسنده: آلن کار مترجم: کاوس نویدان گوینده: علی همت مومیوند فرمت فایل ها: mp3 تعداد فایل ها: 17 حجم کل فایل ها: 100 مگابایت مدت زمان پخش: 9ساعت و 3 دقیقه زبان: فارسی توضیحات: کتاب صوتی ترک آسان سیگار نوشته‌ی آلن کار، پرفروش‌ترین ... ...

دانلود کتاب صوتی کلیدر (مجموعه کامل)

دانلود کتاب صوتی کلیدر (مجموعه کامل)

عنوان کتاب: کلیدر (مجموعه کامل جلد 1 تا 10) نویسنده: محمود دولت آبادی گوینده: فیروزه غفوری پور فرمت فایل ها: mp3 تعداد فایل ها: 10 جلد کامل حجم کل فایل ها: 1560 مگابایت زبان: فارسی توضیحات: کتاب «کلیدر» نوشته محمود دولت آبادی است. کلیدرمشهورترین و بلندترین رمان ... ...

جامع ترین پکیج مخ زنی و جذب دختر

جامع ترین پکیج مخ زنی و جذب دختر

راه های مخ زنی دخترها   این دفعه با یک سری مطالب نو اومدم خدمتتون و قبل از هر چیز باید بگم که این مطلب هیچ ربطی به خانمها نداره لطفا حتی سعی نکنن یه کمش هم بخونن چون در پایان من جلوی دستتون نیستم که دمپایی به طرفم پرتاب کنید(کار دیگه از دستتون بر نمی یاد) برای همین ... ...

پکیج صداسازی متود CVT

پکیج صداسازی متود CVT

پکیج زبان اصلی متود صداسازی CVT: شامل کتاب 274صفحه ای به زبان انگلیسی + کتاب خانه صوتی (شامل 421 فایل صوتی برای مردان و 416 فایل صوتی برای زنان) + کتاب فارسی ترجمه شده (فقط دو فصل اول که پایه ای ترین مفاهیم این متود را تشکیل می دهند ترجمه شده است .)Complete Vocal ... ...

دریافت فایل : پکیج صداسازی متود CVT
فایل دروس تئوری و عملی کلاس مربیگری درجه C فوتبال آسیا

فایل دروس تئوری و عملی کلاس مربیگری درجه C فوتبال آسیا

دوره مربیگری c آسیا نخستین مدرک معتبری است که در AFC دارای اعتبار ویژه ای است و از نگاه این فدراسیون فردی به عنوان مربی شناخته میشود که مدرک این دوره مربیگری را اخذ کرده باشد .این دوره ،‌ توسط مدرسین تایید شده از این نهاد و طی آموزش دو هفته ای برگزار میشود و شرکت کنندگان در ... ...

آذربایجان غربی-شهرستان مهاباد-میدان استقلال-کوچه خانقا-بالای کانی مام قنبران-دانیال بختیاری

تمامی حقوق برای ببین محفوظ است © کپی برداری فقط با ذکر لینک منبع مجاز است

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما